VISITA DA ESCRITORA LEDICIA COSTAS

Este mércores, 6 de xuño, a escritora Ledicia Costas visitou o noso colexio. Os alumnos de 2º da ESO tiveron a oportunidade de falar con ela sobre as súas obras, especialmente Jules Verne e a vida secreta das mulleres planta, Premio Lazarillo 2015, que leran no segundo trimestre.
A autora presentoulles dous breves vídeos nos que se recollían os feitos reais que inspiraron o libro: as dúas visitas do escritor a Vigo, Sanjurjo Badía e revelloulles algunha que outra anécdota. Comezou logo un coloquio autora-lectores que resultou do máis gratificante: o alumnado realizou moitas preguntas sobre o libro, a lectura e o proceso de creación que a galardonada escritora contestou amplamente.
Falounos da importancia que ten para un escritor a lectura, do duro que foi a elaboración de Un animal chamado néboa (o seu libro máis apegado á realidade e ambientado na guerra civil), das alegrías que lle teñen dado os seus libros, das súas lecturas e autores favoritos…

Moitísimas grazas, Ledicia Costas, po…

Imagina...DÍA DE LA MUJER TRABAJDORA


La mitad de nuestro mundo

Azafatas obligadas a peinarse de una determinada manera, maquillarse todas igual o a vestir estrictamente zapatos de tacón. Cuentos de princesas atrapadas en una torre y salvadas por un príncipe. Hacer la comida, tender la ropa, planchar, poner lavadoras o cuidar de sus hijos son muchas de las tareas que forman el cuento en el que en realidad vivimos y en el que solo a veces hay un príncipe. Cánones de belleza que nos hacen ser algo que no todas las mujeres quieren. Niños que juegan al fútbol y niñas que juegan con muñecas, unos de azul y otras de rosa. Modelos obligadas a aparentar una imagen muy diferente a como tenemos que ser, es decir, libres y como nosostras queramos. Somos seres humanos no objetos y por ello tenemos derechos,derecho a decir NO o a ir por esa calle con gente o sin ella, de noche o de día. No somos superiores pero tampoco inferiores, somos o mejor dicho, queremos ser IGUALES.

                                                                                                   Sara Jiménez Barreiros 4ºA