CERTAME LITERARIO: Auga que flúe, fonte de rimas

Xa está en marcha a IV edición do concurso “Galicia, auga, literatura e rap”, que este ano trae unha importante variante. Os escolares terán que dar a súa visión, a modo de rap, das grandes obras da literatura galega nas que a auga esté presente.

Os pasos a seguir son:

- Elixe a pasaxe ou texto entre os clásicos da literatura galega nos que estea presente a agua.  - Fai a túa propia versión a modo de rap e grávaa en vídeo.  - Participa de xeito individual ou en grupo (máximo 4 persoas)  - Manda o teu vídeo a marketing@lavoz.es co asunto “Concurso: Galicia, auga, literatura e rap”. - Tamén podes subir o vídeo a twitter co "hastag"#augaliteraturaerap e mencionar a @augasliterarias.

Ademais dos premios en categorías infantís e xuvenís e para profesores, este ano a organización considera un premio para o video con  máis retweets entre os que se subiron a Twitter. Por iso, habilitouse a un usuario de Twitter relacionado con esta acción: @augasliterarias.

As escolas ou aulas que …

III Certame Literario ‘Relatos de auga inteligente’

Viaqua convoca el Concurso Literario el III Certame Literario ‘Relatos de auga inteligente’ dirigido a estudiantes de edades comprendidas entre los 12 y los 17 años de ESO y Bachillerato . 

Esta iniciativa tiene como objetivo contribuir a la difusión de la cultura del agua y poner en peligro los más jóvenes en el uso sostenible del agua y cuidado del medio ambiente a través de la literatura. Han llegado a esta tercera edición con la intención de que el agua y el medio ambiente sigan presentes en vuestra vida cotidiana. 

El evento se rige por una base que puede ser consultada en la página web www.viaqua.gal o cliqueando en este ENLACE. 

Los participantes pueden presentar hasta el próximo mes de diciembre 31 un cuento o una novela en gallego o en español, con una extensión no superior a doscientas palabras. 

La entrega de los premios a los dos ganadores en cada categoría junto con el reconocimiento de la institución educativa para presentar el mayor número de informes, se llevará a cabo en una ceremonia en marzo de 2017, coincidiendo con la celebración del Día Mundial agua.