VISITA DA ESCRITORA LEDICIA COSTAS

Este mércores, 6 de xuño, a escritora Ledicia Costas visitou o noso colexio. Os alumnos de 2º da ESO tiveron a oportunidade de falar con ela sobre as súas obras, especialmente Jules Verne e a vida secreta das mulleres planta, Premio Lazarillo 2015, que leran no segundo trimestre.
A autora presentoulles dous breves vídeos nos que se recollían os feitos reais que inspiraron o libro: as dúas visitas do escritor a Vigo, Sanjurjo Badía e revelloulles algunha que outra anécdota. Comezou logo un coloquio autora-lectores que resultou do máis gratificante: o alumnado realizou moitas preguntas sobre o libro, a lectura e o proceso de creación que a galardonada escritora contestou amplamente.
Falounos da importancia que ten para un escritor a lectura, do duro que foi a elaboración de Un animal chamado néboa (o seu libro máis apegado á realidade e ambientado na guerra civil), das alegrías que lle teñen dado os seus libros, das súas lecturas e autores favoritos…

Moitísimas grazas, Ledicia Costas, po…

Del Paso homenajeado en Guadalajara por su premio Cervantes


El escritor mexicano, Premio Cervantes 2015, y el tempestuoso colombiano, Juan Rulfo, dan brillo a la primera jornada de la Feria del Libro de Guadalajara.


El Auditorio Juan Rulfo se puso de pie para aplaudir a un escritor de 80 años con una americana multicolor. Fernando del Paso jamás defrauda a la estética. El anciano más pop de la literatura en lengua española correspondió al amor del público de la Feria Internacional del Libro de Guadalajara, la ciudad donde vive, haciendo el esfuerzo de erguirse de la silla de ruedas, sonriendo con su pelo cano y con su barba blanca de Capitán Ahab que ya ha cazado todas las ballenas.

El homenaje a Del Paso por el Premio Cervantes 2015 fue el acto más emotivo de la primera jornada de la gran feria.

FUENTE: El País