LETRAS GALEGAS 2018

Este venres, 18 de maio, os alumnos da ESO celebraron o Día das Letras Galegas no Salón de Actos. Os maiores do ciclo recordaron as únicas catro mulleres homenaxeadas con esta distinción, centrándose especialmente na autora deste ano, Mª Victoria Moreno. O acto contou tamén coa participación dos gañadores do III CONCURSO DE RECITADO DE POESÍA organizado polo Dpto. de Lingua que logo de declamar os poemas, recibiron o premio de mans da Xefa do Dpto. Os alumnos/as que resultaron premiados son: Leyre Padrón Morales  e Ana Rodríguez Cordero de 1º ESO. María Castro Fernández de 2º da ESO Sofía Cid Núñez de 3º da ESO
Deixámosvos algúns dos momentos más destacados da celebración.














INTERESANTE ENTREVISTA DEL PERIODISTA JUAN CRUZ A MARIO VARGAS LLOSA EN EL PAÍS


Tras la lectura de la entrevista que el periodista de El País, Juan Cruz, ha realizado a Mario Vargas Llosa, no hemos querido pasar por alto algunos detalles imprescindibles que el Nobel destaca  para que los jóvenes y no tan jóvenes llegfuen a  ser un excelentes escritores  y lectores.
                Habla sobre su experiencia no solo como brillante escritor sino como lector experimentado que ama leer. El escritor ama la lectura  y la define como “la gran aventura de su vida”, añade que siempre debe estar presente como experiencia fundamental que ayuda a vivir de un modo maravilloso e incluso que nos redime, aunque sus palabras esconden el miedo a que desaparezca  por el poco uso que hoy en día se le da.
                Con respecto a los nuevos escritores, echa de menos la perseverancia de antes, esa terquedad que hace que un escritor sea base de un esfuerzo diario.  “Un genio debe construirse a sí mismo” afirma.
                Destaca algunas obras maestras como La Metamorfosis de Kafka o El viejo y el mar de Ernest Hemingway que destacan por sus pequeñas historias que simbolizan la condición humana, lo mejor y lo peor de cada uno.
Os aconsejamos la lectura de la entrevista al completo. La verdad es que Vargas Llosa sabe lo que dice.
FUENTE:

JUAN CRUZ – BABELIA – CULTURAELPAIS.COM