VISITA DA ESCRITORA LEDICIA COSTAS

Este mércores, 6 de xuño, a escritora Ledicia Costas visitou o noso colexio. Os alumnos de 2º da ESO tiveron a oportunidade de falar con ela sobre as súas obras, especialmente Jules Verne e a vida secreta das mulleres planta, Premio Lazarillo 2015, que leran no segundo trimestre.
A autora presentoulles dous breves vídeos nos que se recollían os feitos reais que inspiraron o libro: as dúas visitas do escritor a Vigo, Sanjurjo Badía e revelloulles algunha que outra anécdota. Comezou logo un coloquio autora-lectores que resultou do máis gratificante: o alumnado realizou moitas preguntas sobre o libro, a lectura e o proceso de creación que a galardonada escritora contestou amplamente.
Falounos da importancia que ten para un escritor a lectura, do duro que foi a elaboración de Un animal chamado néboa (o seu libro máis apegado á realidade e ambientado na guerra civil), das alegrías que lle teñen dado os seus libros, das súas lecturas e autores favoritos…

Moitísimas grazas, Ledicia Costas, po…

INTERESANTE ENTREVISTA DEL PERIODISTA JUAN CRUZ A MARIO VARGAS LLOSA EN EL PAÍS


Tras la lectura de la entrevista que el periodista de El País, Juan Cruz, ha realizado a Mario Vargas Llosa, no hemos querido pasar por alto algunos detalles imprescindibles que el Nobel destaca  para que los jóvenes y no tan jóvenes llegfuen a  ser un excelentes escritores  y lectores.
                Habla sobre su experiencia no solo como brillante escritor sino como lector experimentado que ama leer. El escritor ama la lectura  y la define como “la gran aventura de su vida”, añade que siempre debe estar presente como experiencia fundamental que ayuda a vivir de un modo maravilloso e incluso que nos redime, aunque sus palabras esconden el miedo a que desaparezca  por el poco uso que hoy en día se le da.
                Con respecto a los nuevos escritores, echa de menos la perseverancia de antes, esa terquedad que hace que un escritor sea base de un esfuerzo diario.  “Un genio debe construirse a sí mismo” afirma.
                Destaca algunas obras maestras como La Metamorfosis de Kafka o El viejo y el mar de Ernest Hemingway que destacan por sus pequeñas historias que simbolizan la condición humana, lo mejor y lo peor de cada uno.
Os aconsejamos la lectura de la entrevista al completo. La verdad es que Vargas Llosa sabe lo que dice.
FUENTE:

JUAN CRUZ – BABELIA – CULTURAELPAIS.COM