LETRAS GALEGAS 2018

Este venres, 18 de maio, os alumnos da ESO celebraron o Día das Letras Galegas no Salón de Actos. Os maiores do ciclo recordaron as únicas catro mulleres homenaxeadas con esta distinción, centrándose especialmente na autora deste ano, Mª Victoria Moreno. O acto contou tamén coa participación dos gañadores do III CONCURSO DE RECITADO DE POESÍA organizado polo Dpto. de Lingua que logo de declamar os poemas, recibiron o premio de mans da Xefa do Dpto. Os alumnos/as que resultaron premiados son: Leyre Padrón Morales  e Ana Rodríguez Cordero de 1º ESO. María Castro Fernández de 2º da ESO Sofía Cid Núñez de 3º da ESO
Deixámosvos algúns dos momentos más destacados da celebración.














Imagina... Relato de misterio. 4ª ESO

¿Un último aliento?

   Un ruido atravesó sus oídos como si de un taladro se tratase. Provenía del piso de abajo o al menos eso era lo que su mente le sugería pero, ¿acaso importaba?
   Parecía una eternidad la que creía llevar en aquella estancia fría y húmeda y la llama de su mechero se había consumido como la esperanza de salir de allí que antes albergaba en su interior.
   Otra vez. Aquel sonido volvía a resonar en sus tímpanos cada vez más cerca, intenso, fuerte, amenazador pero en esta ocasión acompañado de firmes y rápidos pasos que indicaban que el peligro se aproximaba en la oscuridad. El chasquido de una llave en la cerradura que le separaba de su libertad tan solo era el preámbulo de un temible final.

                                                          Sara González Calviño