VISITA DA ESCRITORA LEDICIA COSTAS

Este mércores, 6 de xuño, a escritora Ledicia Costas visitou o noso colexio. Os alumnos de 2º da ESO tiveron a oportunidade de falar con ela sobre as súas obras, especialmente Jules Verne e a vida secreta das mulleres planta, Premio Lazarillo 2015, que leran no segundo trimestre.
A autora presentoulles dous breves vídeos nos que se recollían os feitos reais que inspiraron o libro: as dúas visitas do escritor a Vigo, Sanjurjo Badía e revelloulles algunha que outra anécdota. Comezou logo un coloquio autora-lectores que resultou do máis gratificante: o alumnado realizou moitas preguntas sobre o libro, a lectura e o proceso de creación que a galardonada escritora contestou amplamente.
Falounos da importancia que ten para un escritor a lectura, do duro que foi a elaboración de Un animal chamado néboa (o seu libro máis apegado á realidade e ambientado na guerra civil), das alegrías que lle teñen dado os seus libros, das súas lecturas e autores favoritos…

Moitísimas grazas, Ledicia Costas, po…

Alicia Giménez Bartlett gana la 64ª edición del premio planeta 2015

Hombres desnudos. Este es el título original de la novela con la que Alicia Giménez Bartlett ganó la 64ª edición del premio Planeta. Nacida en Albacete en 1951 aunque residente en Barcelona, la ganadora  del galardón está considerada como una de las grandes figuras de la novela negra en España y es conocida sobre todo por su personaje de Petra Delicado. Esta obra, presentada con el título de Nubes de tormenta y el seudónimo de Tony Farga, cuenta la historia de Javier, un apocado profesor de literatura que se queda en paro, e Irene, que es una empresaria que acaba de ser abandonada por su marido. Ambos se conocen, mantienen una relación, pero luego se ven obligados a cambiar drásticamente sus vidas para sobrevivir a una dramática situación a la que se ven abocados. Y es que ella acaba bordeando el mundo de la prostitución mientras que él se ve inmerso en el ambiente de la prostitución masculina. Para el portavoz del jurado, la novela refleja una situación cercana a la realidad actual y Juan Eslava destacó que es una novela «con excelentes diálogos». 

Además del IV Premio José Luis Sampedro que le entregará Getafe Negro el próximo martes, Giménez Bartlett ha sido merecedora de importantes distinciones literarias, como el 67 Premio Nadal (2015), Premio Pepe Carvalho (2015), Premio Pepe Carvalho de novela negra (2014), Premio Internazionale Fregene (2009), Premio Raymond Chandler (2008), Women Fiction Festival de Matera Award (Italia) (2006), Grinzane Cavour (Italia) (2006) y Premio Internacional Ostia, mare di Roma (2004).



FUENTES: