BASES DO XX CERTAME LITERARIO VEDRUNA

1º Poderán participar alumnado de 1º, 2º e 3º ESO 2º O tema non se fará público ata o mesmo día en que se celebre o Certame. 3º Os traballos han de ser orixinais e inéditos, escritos en Lingua Castelá ou en Lingua Galega, en prosa (que poderá adoptar forma de carta, relato curto, conto, ...) ou en verso. 4º Presentaranse manuscritos, con letra perfectamente lexible, en follas de tamaño folio e por unha soa cara. 5º Os traballos realizaranse na propia aula, en folios selados, o día 2 de febreiro, de 9:30 a 11:30 h. 6º Asinaranse cun pseudónimo e irán grampados a un sobre pechado no que figuren os datos do concursante. 7º Valorarase a beleza de forma e a riqueza de contido. 8º O xurado estará composto por profesores do Departamento de Lengua / Lingua e membros da Asociación de Nais e Pais do Colexio (ANPA). 9º A decisión do xurado será dada a coñecer o día 11 de febreiro. 10º O premio poderá ser declarado deserto no caso de que o xurado así o estime, e a decisión será inapelable. 11º Pre

BIENVENIDOS AL CURSO 2015-2016

  


       Ya estamos de nuevo en el colegio y queríamos reanudar el blog saludando a padres, profesores y alumnos con los que compartiremos el año escolar 2015/16.
       En este blog, como ya realizamos el año pasado, publicaremos artículos de interés para la asignaturas de Lengua y Lingua y os mostraremos las redacciones y trabajos de los alumnos que se animen a escribir sobre aspectos culturales dados durante todo el curso escolar.


       En este inicio de curso homenajearemos a Lewis Carroll y su "Alicia en el país de las maravillas"ya que este año ha cumplido 150 años.














Cuando en 1862  Charles Lutwidge Dodgson inventó la historia de una niña corriendo detrás de un conejo blanco para entretener a su amiga Alice Liddell y sus hermanas Lorina Charlotte y Edith, seguramente no se imaginó que un siglo y medio después habría tanta gente festejando el cumpleaños de su obra alrededor del mundo y con actividades de lo más diversas.

   Considerada por especialistas de todo el mundo como una de las joyas literarias británicas y como una de las historia con mayor influencia en la literatura mundial a lo largo de los años, la novela sigue estando vigente y por eso es celebrada alrededor del mundo.


Los alumnos de 1º de ESO serán los privilegiados y comenzarán la lectura de este fantasioso libro para iniciar nuestro plan lector este mes de septiembre, aunque todos estáis invitados a leer esta maravillosa obra.

     A continuación os dejamos un vídeo lleno de curiosidades acerca del autor y la obra.