LETRAS GALEGAS 2018

Este venres, 18 de maio, os alumnos da ESO celebraron o Día das Letras Galegas no Salón de Actos. Os maiores do ciclo recordaron as únicas catro mulleres homenaxeadas con esta distinción, centrándose especialmente na autora deste ano, Mª Victoria Moreno. O acto contou tamén coa participación dos gañadores do III CONCURSO DE RECITADO DE POESÍA organizado polo Dpto. de Lingua que logo de declamar os poemas, recibiron o premio de mans da Xefa do Dpto. Os alumnos/as que resultaron premiados son: Leyre Padrón Morales  e Ana Rodríguez Cordero de 1º ESO. María Castro Fernández de 2º da ESO Sofía Cid Núñez de 3º da ESO
Deixámosvos algúns dos momentos más destacados da celebración.














ADELA CORTINA PREMIO NACIONAL DE ENSAYO 2014

La pensadora Adela Cortina ha obtenido el Premio Nacional de Ensayo 2014 por su obra ¿Para qué sirve realmente la ética? por tratarse "de un ensayo que acierta en aplicar el rigor de la filosofía a los interrogantes de la vida". Así lo ha considerado el jurado que ha fallado este galardón que concede el Ministerio de Educación, Cultura y Deporte.


Adela Cortina (Valencia, 1947) estudió en la Universidad de Valencia y amplió estudios en la Universidad de Múnich y Fráncfort. Es catedrática de Ética y Filosofía Jurídica Moral y Política de la Universidad de Valencia. También es miembro de la Real Academia de Ciencias Morales y Políticas, directora del Máster y Programa de Doctorado de Etica y Democracia y de la Fundación ETNOR para la ética de los negocios y las organizaciones. Entre sus libros destaca Ética mínima (1986), Ética sin moral (1990), Ética aplicada y democracia radical (1993); Ciudadanos del mundo (1997) o Ética de la razón cordial (2007) y premio Internacional de Ensayo de Jovellanos.


Pincha en este ENLACE para más información